Вторник, 22.05.2018, 06:50Здравствуйте Гость | RSS
Сайт учителя физики и астрономии
ОШ №1 г.Славянска


Головачёва
 
Алексея Николаевича
*** ***
Навигатор
Категории раздела
Коротко про різне [40]
Анонс странички новостей
Категории каналов
Наш опрос
Самый лучший район Славянска:
Всього відповідей: 144
Счетчик

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Загрузка информера курс валют...

СТРАНИЧКА НОВОСТЕЙ


Главная » Статьи » Коротко про різне

ПОЧАТОК ГАРНИХ ЗМІН

 

prevnext

12–13 березня у MANLAB.CAMP (м. Київ) відбувся Всеукраїнський навчальний семінар «Використання цифрових освітніх технологій у сучасному навчально-виховному процесі». Вчителі природничих дисциплін, школи яких держава забезпечила вимірювальними комплексами «Еinstein™», дізнавалися про методику їхньої роботи та практичне застосування на уроках.

Навчання провели за сприяння НЦ «МАНУ» та компаній «Microsoft», «Intel», «Fourier», «Енглер» і ТМ «Розумники».

Нагадаємо, що в Україні з 2015 року відбувається переоснащення природничих кабінетів, у тому числі з використанням цифрових вимірювальних комплексів. І в жовтні минулого року міністр освіти і науки України Сергій КВІТ заявив, що на базі лабораторного центру «MANLAB» буде створено осередок підготовки педагогів із вивчення можливостей сучасного навчального обладнання.

– У тому, що уряд дослухався, перерозподілив субвенції і виділив кошти на оснащення шкіл, ми бачимо початок гарної тенденції. Одним із факторів економічного зростання країни є наявність кадрового потенціалу. Без нормальної шкільної освіти говорити про якість підготовки кадрів неможливо. Ми сподіваємося, що ця тенденція буде продовжуватися; і ті кошти, які заплановані на оснащення шкіл за напрямами хімія, біологія, математика і фізика (а це понад 200 мільйонів гривень), будуть реалізовані, – зазначив директор НЦ «МАНУ» Оксен ЛІСОВИЙ.

Два дні роботи семінару були насиченими та змістовними. Вчителі-тренери ТМ «Розумники» Валентин РОГОЗА і Тетяна ДАНИЛІНА представили два види цифрових мікроскопів: для непрозорих об’єктів і біологічний із цифровою USB-камерою. Після цього педагогам предметно показали функціональні можливості інтерактивного проектора та дали рекомендації, як ефективно провести урок за його допомогою. Для слухачів було новиною, що цей засіб навчання не тільки полегшує організацію уроку, а й дуже практичний, оскільки робить будь-яку поверхню сенсорною.

Також представники ТМ «Розумники» ознайомили учасників із мультимедійними підручниками та посібниками; показали ефективну організацію навчального процесу за допомогою системи керування груповою роботою. Вчителі мали змогу безкоштовно завантажити на свої електронні носії програмне забезпечення для навчальних дисциплін.

Після невеличкої перерви на педагогів чекала лекція від керівника освітніх програм компанії «Microsoft» Романа РУДЮКА. Доповідач розповів про базові навички використання операційної системи «Windows» та пакету програм «Microsoft Office» в освітньому середовищі. Присутні переглянули презентацію, що пояснювала, як працювати з великою кількістю даних і візуалізувати їх за допомогою «Excel» та «Power View». Також пан Роман показав, як створювати навчальні матеріали за допомогою «OfficeMix» та проводити дистанційні семінари.

Завідувач відділу створення навчально-тематичних систем знань НЦ «МАНУ» Ігор ЧЕРНЕЦЬКИЙ ознайомив педагогів із новою методикою побудови демонстраційного експерименту, можливостями апаратної частини та програмного забезпечення цифрового вимірювального комплексу «Еinstein™»; розповів про особливості користування електронними підручниками як технологічними картами для проведення лабораторних робіт. Наприкінці навчального блоку вчителі разом із науковцем провели кілька показових експериментів.

Також під керівництвом Ігоря ЧЕРНЕЦЬКОГО вчителі самостійно навчалися складати експериментальні установки з під’єднанням вимірників фізичних величин; налаштовували програмне забезпечення; опрацьовували дані експериментів. Кожен мав змогу за допомогою цифрових лабораторій «Еinstein™» придумати та провести досліди. Зокрема, учасники вимірювали силу тертя, швидкість коливання маятника і вагу гирьок.

Проте найбільшого ажіотажу викликала динамічна система. Ігор ЧЕРНЕЦЬКИЙ попросив педагогів об’єднатися в групи та доручив без підказок зібрати компоненти комплексу: трекову доріжку, каретки з неодимовими магнітами, набір штативів, інтелектуальний датчик-шків, гирьку, різноманітне кріплення та провести експеримент із розділу «Механіка».

Серед учасників знайшлися і такі, які до семінару самостійно почали освоювати нове обладнання та хотіли поділитися досвідом. Зокрема, вчитель фізики Петрівського НВК Красноградського району Харківської області Валерій ПАЛАГУТА розповів про використання на уроках і в позаурочний час цифрової лабораторії «Еinstein™». Пан Валерій зазначив: завдяки приладам удалося провести кілька експериментів, які допомогли його учню сконструювати комп’ютерну машину для свого батька. «Нетерплячий» учитель також повідомив: вивчаючи фізику за допомогою цього вимірювального комплексу, його вихованці стали призерами багатьох освітніх програм, конкурсів та олімпіад.

– Ми будемо й надалі поширювати цю програму, залучаючи державні кошти і фінанси різних фондів. У деяких школах уже вводяться інноваційні засоби навчання: цифрові вимірювальні лабораторії та метеостанції, мультимедійне обладнання, відеокамери й інше. До того ж у нас великий досвід у розробці мультимедійних електронних підручників, більшість з яких мають гриф Міністерства науки і освіти і дуже поширені в нашій державі, – наголосив директор ТМ «Розумники» Олександр КОХАН.

Завершився семінар врученням сертифікатів про проходження навчання.

До речі, в травні-червні планується провести черговий семінар уже для інших вчителів фізики.

Сергій КУТНЯКОВ, Ганна МЕЛЬНИК
15.03.16
Категория: Коротко про різне | Добавил: bite (16.03.2016)
Просмотров: 327 | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Поиск
ПОЛЕЗНЫЕ ССЫЛКИ
Фазы Луны на RedDay.ru (Харьков)